jún
25

Nem, ez a gyors kaja nem az. Nem gyanús eredetű és minőségű, ízfokozókkal, sóval és olajjal telített gyorséttermi izé. Ez egy egészséges, gyors, teljesen tej-, tojás- és gluténmentes ebéd/vacsora. Esetemben a zöldségek saját termelésűek, szóval majdnem bio is. Az adag egyszemélyes (és enyhén diétás), de persze több főre is elkészíthető.
 

Cukkinis-paradicsomos fussili
Hozzávalók:
2-3 db paradicsom, mérettől függően
10-15 dkg cukkini
8dkg fussili (rizslisztből, RisoGallo, a Corában néha lehet kapni)
pici olívaolaj, só, oregánó, fokhagyma, fehérbors

A paradicsom héját lehúztam, összedaraboltam, pici lábasban odatettem főni egy kevés olívaolajjal és sóval. Közben feltettem főni a vizet a tésztának. Összekockáztam a cukkinit (3db, ujjnyi karika egy nagyobb példányból), és mikor már majdnem kész volt a paradicsom, beleszórtam, a fűszerekkel együtt. Innen már csak pár percet hagytam főni, majdnem nyersen szeretem a cukkinit. A kifőtt tésztát beleforgattam és kész. Picit megmelegítettem ebéd előtt, de aki szereti a hideg tésztasalátákat, az úgy is eheti.    Nagyjából 400 kalóriából megvan.

A bejegyzés trackback címe:

https://dike.blog.hu/api/trackback/id/tr701207538

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása