dec
8

Folytatódik a vega hét! Tegnap cukkinis rakott krumplit csináltam.

Hozzávalók (egy főre):
Egy nagyobb krumpli
10-15 dkg cukkini
egy tojás
2 ek tejföl
só, bors
reszelt sajt

A nyers krumplit és a cukkinit vékonyra karikáztam (gyaluval) és egy kiolajozott mini tepsibe rétegeztem felváltva. 180 fokra előmelegített sütőbe tettem fóliával letakarva 15-20 percre. Közben a tojást összekevertem a tejföllel, sóztam-borsoztam (ízlés szerint mehet bele esetleg fokhagyma vagy zölfdűszerek). 20 perc múlva levettem a fóliát a tepsiről, ráöntöttem a tojásos tejfölt és még 15-20 percig sütöttem, majd az utolsó 5 percben rászórtam a reszelt sajtot, hogy ráolvadjon és megpiruljon. Tálaláskor érdemes hozzá tejfölt vagy joghurtot adni. Hús mellé köret is lehet.
 

A bejegyzés trackback címe:

https://dike.blog.hu/api/trackback/id/tr322501755

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása