dec
12

Szerdán az egyik kedves ismerősömnél láttam egy receptmagazint (én már évek óta nem veszek ilyet, leginkább fejből és netről főzök, illetve a meglevő szakácskönyveimből), amit gyorsan átlapoztam. Volt benne egy fehércsokis kókuszkocka recept, ami megihletett, így született meg pénteken az immáron mandulás-fehércsokis kókuszkocka.

Hozzávalók:
8 dkg vaj vagy margarin
20 dkg cukor (én nádcukrot használtam)
2 tojás
15 dkg darált mandula
15dkg liszt
1,5 dl tej
egy sütőpor
20 dkg fehércsokoládé
2,5dl tejszín
20dkg kókuszreszelék
 

A cukrot, a megolvasztott vajat és a két tojást habosra kevertem, belekevertem a mandulát, majd felváltva 2-3 adagban hozzáadtam a tejet és a sütőporos lisztet. A tejet nem mértem pontosan, lehet, hogy 1,7 dl volt, nagyjából piskóta sűrűségű volt a tészta. Sütőpapírral kibélelt tepsibe öntöttem és 180 fokra előmelegített sütőben nagyjából fél óra alatt megsütöttem.

Amíg sült a tészta a tejszínt felforrósítottam, beletördeltem a csokit és simára kevertem. A kihűlt és kockára vágott tésztát megforgattam előbb a csokiban majd a kókuszreszelékben.

A bejegyzés trackback címe:

https://dike.blog.hu/api/trackback/id/tr1002511490

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása